Néhány mutatóban ezek közül:
Salgótarján (2005) és Velence (2014) városmarketing koncepciójának kidolgozása.
A 4 évig elhúzódó, igen viharos körülmények között megvalósult, kommunikációs szempontból különleges kihívást jelentő Velencei-tó Kapuja projekt komplett marketing kommunikációja (2010-2014). Az utóbbi 4-5 évben 11 nyílt közbeszerzést nyertünk uniós projektek kommunikációja tárgykörben, és mintegy kétszer ennyi meghívásos pályázatot.
A Háda webáruház bevezető kampánya (2014)
Székesfehérvár, Salgótarján és Velence arculati kézikönyve, a MI6 Zrt.és az Innow Zrt. komplett cégarculatának kialakítása (2015).
A kulturális körutazások terén piacvezető Fehérvár Travel Utazási Iroda katalógusainak tervezése (2005-től, évente két alkalommal). A székesfehérvári sport aranykönyve (saját kiadás, 2007), Királyok városa, Székesfehérvár (saját kiadásban megjelent könyv, 2006), Aranyalba (saját kiadásban megjelent könyv, 2013), A Velencei-tó (2015).